Reclamatii

Pentru că încă nu suntem perfecţi 

Salut, dacă s-a întamplat ceva cu comanda ta, nu a ajuns întreagă, este deteriorată, nu conţine ceea ce ai comandat etc., te rugăm să ne contactezi folosind una dintre urmatoarele căi:

Formularul de reclamaţii din partea de jos a acestei pagini - oricând
Formularul de contact al site-ului - oricând
Email: comenzi@wonderstore.ro - oricând.
Telefonic la numărul 0740 540 598 - în zilele lucrătoare legale, în intervalul orar 10 - 18 

Îţi vom răspunde cel mai târziu în următoarele 72 de ore de la primirea reclamaţiei, în zilele lucrătoare legale, în intervalul orar 10 - 18.

De obicei răspundem în două ore, astfel încât dacă este o problemă legată de o comandă, să o putem corecta la timp pentru a prinde livrarea în cursul aceleiaşi zile. De exemplu, dacă ai cumpărat un cadou pentru cineva şi ceva nu este în ordine cu comanda ta, o să încercăm să facem astfel încât sa îţi livrăm de urgenţă un nou colet. De obicei, problemele care ajung la noi pana în ora 13:00, încercăm să le rezolvăm în aceeaşi zi. Orice reclamaţii ajung după această oră sunt rezolvate cu prioritate în dimineaţa zilei următoare, atâta timp cât ziua următoare este una lucrătoare legală.

Te rugam să nu foloseşti conturile de social media sau calea SMS-ului pentru reclamaţii sau orice probleme legate de comenzi, întrucât acestea nu sunt căi oficiale valide pentru comunicările comerciale, şi nu sunt monitorizate în permanenţă. Pentru reclamaţii şi orice probleme legate de comandă, te rugăm să ne contactezi doar prin cele 4 căi oficiale menţionate mai sus. Nu putem răspunde prin SMS sau prin Facebook Messenger sau Whatsapp, de exemplu, la informaţii legate de comenzile tale.

În cazul în care te afli într-o situaţie neplacută referitoare la comanda ta, situaţie care impune reclamarea acelui lucru, procedura legală impune să contactezi vânzătorul întâi de toate şi să adresezi reclamaţia ta în scopul rezolvării acesteia pe cale amiabilă. În situaţia în care, prin utilizarea mijloacelor de contact puse la dispoziţie, nu reuşeşti să primeşti un răspuns din partea vânzătorului, sau dacă acesta nu îndreaptă situaţia solicitată, sau dacă consideri ca ţi-a fost încălcat un drept, atunci ai posibilitatea contactării autorităţilor cu atribuţii în acest sens.

Pentru aceasta, ai la dispoziţie următoarele căi:

Autoritatea Naţionala pentru Protecţia Consumatorilor - ANPC
Platforma de soluţionare online a litigiilor - SOL

 

 

Formular de reclamaţii