Comenzi si productie

În general, dacă ai primit emailul de notificare că datele comenzii tale au ajuns în sistemul nostru, atunci comanda ta este confirmată. Dacă avem întrebări în legătură cu produsele comandate, cu personalizarea lor sau dacă ne laşi un mesaj în comandă că vrei să te contactăm, un operator WonderStore va lua legătura telefonic cu tine pe numărul pe care l-ai lăsat în câmpul aferent datelor de facturare. Te rugăm să ne răspunzi, pentru a putea livra cât mai repede comanda ta şi pentru a evita orice fel de erori la împachetare/personalizare. 

Dacă datele tale din comanda, de exemplu, numărul de telefon, numele, adresa de livrare sau adresa de e-mail nu sunt corecte sau complete, vom încerca să te contactăm prin toate mijloacele posibile pentru a le corecta. Dacă nu vom reuşi să te contactăm pentru corectare, vom anula comanda.

Această metodă de plată nu este disponibilă pe wonderstore.ro pentru persoanele fizice. Dacă reprezentaţi o companie şi doriţi să achitaţi o comanda cu OP, vă rugăm să ne contactaţi telefonic.

Pe site, opţiunile de plată disponibile sunt următoarele:

- Plata cu cardul online prin Netopia Mobilpay, Stripe, Google Pay sau Apple Pay

- Plata ramburs la curier

Ofertele promoţionale nu se pot cumula în aceeaşi comandă. Doar un singur voucher de reducere se poate folosi per comandă.

Da, însă pentru asta va trebui să achiziţionezi un pachet de tip "Serviciu Grafică". Acest serviciu este contra cost şi acoperă costul cu salariul artistului grafic care face grafica cerută de tine. Sună-ne sau scrie-ne şi te vom ajuta să alegi pachetul potrivit pentru tine.

Da. Fiecare produs personalizabil de pe WonderStore.ro are, în pagina lui, câmpuri speciale pe care le poţi completa cu anumite texte, pe care îţi doreşti să le imprimăm alături de design-ul nostru.

Găseşti informaţii detaliate despre personalizarea produselor în secţiunea Despre comenzi şi producţie.

Tot ceea ce vindem noi este produs sau asamblat în atelierul nostru, cu materialele noastre şi aparatura noastră, de către meşteri pricepuţi, cu mult drag, pentru cei mai grozavi clienţi.

Depinde :)

Produsele simple, comandate în câte o bucată, sunt făcute şi expediate în aceeasi zi, dacă faci comanda până la ora 12:00. Asta înseamnă că, spre exemplu, dacă faci o comandă la ora 10 dimineaţa, la 12 intră în producţie, la ora 15 este gata, la ora 16 se împachetează, la ora 17 pleacă din atelier şi în următoarea zi, pe la 11 - 12 e posibil să ajungă deja la tine. Dacă faci comanda după ora 12:00, probabil că o să plece de la noi în următoarea zi. Dacă însă comanda este mare, are multe produse personalizate, atunci este posibil să dureze câteva zile producţia.

Găseşti mai multe detalii despre asta AICI.

Livrare

Comenzile noastre ajung, în proporţie de 90%, în 24 de ore de la expediere. 98% dintre comenzi ajung în 2 zile lucrătoare legale. Unele întârzieri sunt cauzate de lipsa răspunsului clientului la telefon, lipsa clientului de la adresa de livrare, bani insuficienţi pentru plata coletului, erori ale curierului, condiţii de vreme nefavorabilă, accidente şi condiţii de trafic, livrare în zone rurale greu accesibile etc. De asemenea, în luna Decembrie, din cauza Black Friday şi a volumului mare de comenzi din perioada sărbătorilor, întreg sistemul de curierat din România devine subdimensionat. Întârzierile pot fi destul de mari şi frustrante şi ne cerem scuze pentru aceste situaţii. Dacă am putea, am livra chiar noi, însă ne bazăm, aşa cum o fac toate firmele de comerţ online, pe serviciile unor companii de curierat.

Aici: https://sameday.ro/. Foloseşte numărul de AWB pe care l-ai primit în emailul de confirmare a expedierii comenzii tale. Îl găseşti şi în contul tău, la datele comenzii tale.

Dacă ai plasat o comandă cu livrare în aceeaşi zi în Bucureşti, curierul pe bicicletă de la Sinapseria te va contacta imediat ce porneşte spre tine.

În cazul în care adresa este greşită sau telefonul indicat în comandă este greşit şi coletul se întoarce la noi, o nouă expediere se va face doar după ce am corectat adresa. De asemenea, sarcina plăţii noului transport va fi a cumpărătorului şi îţi vom adăuga un nou cost de expediere la totalul de plată.

Cu siguranţă nu o să-ţi refuzăm noua comandă, însă o nouă comandă va fi condiţionată de plata online a produselor înainte de expediere.

Compania de curierat cu care noi lucrăm face livrări sâmbăta pana în ora 13 şi nu sunt garantate. Livrările sâmbata în zonele rurale nu se efectuează. Nu există costuri suplimentare pentru livrarea în weekend.

Livrarea în aceeaşi zi în Bucureşti nu este disponibilă în zilele de weekend sau de sărbători legale.

Din pacate nu.

Poţi returna orice produs nepersonalizat cumpărat de pe WonderStore.ro în termen de maximum 14 zile de la data achiziţiei. Conform legii, produsele personalizate după specificaţiile clientului nu se pot returna.

Pentru a iniţia procedura de retur, citeşte informaţiile şi completează formularul de retur de AICI.